Op de rekening vindt u alle verrichtingen van de behandeling terug aan de hand van codes. Als er materiaal- en techniekkosten zijn berekend, staan deze apart vermeld. Behandelcodes waar de materiaal- en techniekkosten afzonderlijk berekend worden herkent u aan het * achter de code.
Verwacht de tandarts dat de behandeling meer gaat kosten dan 250 euro dan zal hij een kostenbegroting geven.
Wij rekenen erop dat u uw afspraak nakomt. Mocht u onverhoopt toch niet kunnen komen, laat ons dit dan telefonisch tenminste 24 uur voorafgaand aan uw afspraak weten. Wanneer u uw afspraak niet op tijd heeft geannuleerd, niet op uw afspraak verschijnt, of dusdanig te laat komt zodat behandeling niet meer mogelijk is, dan zijn wij genoodzaakt u vanwege de verloren tijd een rekening te sturen.
In onze praktijk werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.
Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen. U treft de rekeningchecker direct op de webpagina aan.
Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen.
Mocht uw vraag hier niet bij staan, bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 - 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Afspraak verzetten of annuleren? Bel uiterlijk 24 uur voorafgaand aan uw afspraak naar de praktijk
0487 561553
(ma t/m vrij van 08:30 tot 12:30).